četrtek, 13. marec 2008

Marketing izza šanka

Zadnjič smo šli s kolegi na pivo v gostilno, kjer se zbira precejšnja množica ljudi. Gostilna ima tri velike šanke, a največja gneča ni bila za šankom na najboljši lokaciji. Zakaj? Ste mogoče pomislili na cenejšo pijačo, simpatično natakarico, ženske verjetno na simpatičnega natakarja …?

V gostilni so res delale simpatične natakarice, a za šankom, kjer je bila največja gneča, je delal natakar. Tudi za šankom je bilo več moških kot žensk. Zakaj?

Natakar je bil pravi natakarski entuziast. Delal je s takim navdušenjem, da ga je bilo pravo veselje gledati. Pijačo je stregel tako hitro, da zagotovo nisi čakal več kot nekaj minut. Videlo se je, da delo opravlja z navdušenjem. Opazil sem tudi, da mu marsikdo pusti napitnino … in to niso bile samo ženske.

Ste tudi vi lahko tak entuziast v svojem poslu, svojih oglasih? Ali lahko vaše potencialne stranke začutijo, da verjamete v svoje delo, produkte?
Povejte v vaših oglasih, kako zelo ste navdušeni nad svojimi produkti in poslom. Povejte, zakaj je vaš proizvod ali storitev najboljša na svetu. Zakaj jim lahko pomagate le vi.

Če boste dovolj prepričljivi, bo navdušena tudi potencialna stranka.

Kaj moramo storiti, da navdušena stranka kupi proizvod? Nič drugega kot ponuditi!

Ste že opravili telefonski klic, ko ste lahko začutili, kako nezainteresirana oseba je bila na drugi strani? Samo iz tona besed ste lahko videli zdolgočaseno osebo, ki je brez energije …

Ne dopustite, da bi ljudje iz vaših oglasov dobili občutek, da ste dolgočasni. Pokažite, da ste največji entuziast na svojem področju. Kako?

Bodite navdušeni, da lahko predstavite svoj proizvod.

»Zelo smo navdušeni, da vam lahko predstavimo naš novi program, za katerega lahko z gotovostjo trdimo, da vam bo prihranil vsaj dve uri dnevno!«

»Končno smo dočakali dan, ko vam lahko predstavimo povsem nov in prenovljeni program, ki je zares dober, saj vam bo prihranil ogromno časa in živcev!«

Ste že kaj bolj navdušeni nad svojimi proizvodi, storitvami?

Postanite največji entuziast za svojim »šankom« in največ »napitnine« boste pobrali prav vi!


Božo Hudopisk

Ni komentarjev: