torek, 26. februar 2008

Prebudite dojenčka v sebi

Lep pozdrav!

Ali je v Vas še kaj dojenčka?

Ko se prišli na svet kot dojenček, ste bili povsem nevtralni. Niste se bali, ko so ljudje strmeli v Vas, niti se niste bali, ko ste strmeli nazaj v njih. Ni Vam bilo nelagodno pred 1000 ljudmi, ko so Vas vsi gledali. Bilo Vam je povsem vseeno, kaj si drugi mislijo o Vas. Ciljem drugih ljudi niste sledili in hkrati niste zanemarjali svojih.

Niste si mislili, da ste predebeli ali presuhi. Niste si mislili, da so drugi boljši od Vas. Vedno ste naredili, kar ste mislili, da je prav. Ko ste bili lačni, ste to jasno na ves glas povedali. Ko ste hoteli pozornost, ste to povedali še jasneje, glasneje …

BILI STE VI. TAKŠNI, KOT STE!

Kar naenkrat se je vse to spremenilo ...

Danes vam ni vseeno, kaj si drugi mislijo o Vas. Težje stopite pred množico ljudi, takšni, kot ste, povsem spontani. Raje se prilagodite množici, da ne izstopate preveč. Radi se zlijete v povprečje, saj je tam zelo lagodno.

Tudi sam sem tak. Zakaj je tako?

V povprečju so napori bistveno manjši, kot pa če izstopate. Tudi kolesarji lažje končajo etapo v skupini kot tisti vodilni, ki je 100 metrov pred njimi …

Za svoje oglaševalske aktivnosti prebudite v sebi dojenčka.

Bodite takšni, kot ste, drugačni od drugih, ne zlivajte se v množico in ne capljajte v povprečju.

Opažam, da tudi podjetniki uživajo v povprečju ...

Vedno, ko pridobimo oglaševalca s ponudbo, ki je v Vašem profitu še ni, dobimo takoj še nekaj povpraševalcev s povsem enako ponudbo. Še več ... Povprašujejo po povsem enakem oglaševalskem prostoru.

Še enkrat! Bodite drugačni, bodite izvirni, če želite, da vas bodo opazili.

Bodite v oglaševanju »dojenček«, ki mu bo povsem vseeno, kaj si bodo »mislili« drugi.

Edini cilj oglaševanje je večja prodaja! Kako boste prodali več, če se boste skrivali v povprečju? Verjemite, ne boste!

Uspešne kolesarske skupine ne pozna nihče. Vsi poznajo le zmagovalca, ki je pred vsemi, torej tistega, ki izstopa!


Božo Hudopisk

Ni komentarjev: