sreda, 16. januar 2008

Neverjetno a resnično!

Dvanajst upokojencev se je odpravilo na krajši potep, kjer so postali tarča treh roparjev, ki so bili do zob oboroženi.

Ko so turisti opazili, da je eden od nepridipravov potegnil pištolo in z njo grozil članu njihove skupine, so se vrgli na 20-letnega nepridiprava in mu zlomili vrat.

Ko sta akcijo starčkov videla ostala dva tatova, sta zbežala. "Fant je takoj umrl. Eden od turistov, 70-letni moški, je bil v mladosti zaposlen v vojski. Po vsej verjetnosti je fanta ubil on," je povedal šef tamkajšnje policije.

Ker so ravnali v samoobrambi, so jih po kratkem zaslišanju izpustili. Starčki so se po incidentu vrnili na svojo ladjo in nadaljevali križarjenje …

Zakaj vas je ta zgodba pritegnila in prisilila, da ste jo prebrali?

Samo zato, ker je neverjetna in težko verjamemo, da je resnična.

Ljudje obožujemo neverjetne zgodbe in neverjetne dogodke. Kadarkoli se zgodi kaj neverjetnega se zbere množica …

Se je tudi Vam že zgodilo kaj neverjetnega? Ste to radi povedali prijateljem, znancem? Seveda. Skoraj nikogar ni, ki ga neverjetna zgodba ne pritegne.

Kaj se bo zgodilo, če se vam pripeti kaj izredno neverjetnega?

Prikazali se bodo novinarji in posneli zgodbo, saj so to zgodbe, ki se »prodajajo«.

Izkoristite radovednost ljudi in uporabite neverjetno ponudbo tudi v vaših oglasih. Neverjetna ponudba lahko podvoji odziv potencialnih kupcev.

Kateri oglas bolj pritegne?

»Cene smo znižali do 25% …«

»Izkoristite neverjetno znižanje cen do 25% …«


V drugem oglasu mora biti res ugodna ponudba, saj so cene znižane za »neverjetnih« 25%. Očitno nižje ne gre … saj je to res neverjetno znižanje.

Naredite vašo ponudbo tako neverjetno, da ji potencialni kupci ne bodo mogli verjeti … Kar ne verjamemo, nas pritegne.

Če nas nekaj pritegne, smo že bližje, da bomo to tudi kupili …

Lep pozdrav,

Božo Hudopisk

Ni komentarjev: