četrtek, 24. januar 2008

Da vam jutri ne bo žal

Sprehajate se po trgovini in zagledate sošolca iz srednje šole, ki ga niste videli že leta. »Kako si? Kje si?« se prične pogovor. Hitro se odpravita v bližnjo gostilno na pijačo, ob kateri začneta obujati spomine.

Ne boste verjeli, prikaže se še eden sošolec, s katerim ste včasih preživeli veliko časa. Kar naenkrat sedite trije stari prijatelji za isto mizo. Začnejo padati debate in runde … Za stare prijatelje si je vendar treba vzeti čas …

Zjutraj vas zbudi glasna budilka, saj je sredi tedna in morate v službo. Vstanete in takrat spoznate, da imate najhujši glavobol, kar ste jih kdaj imeli (verjetno je bila kakšna runda preveč …).

Kaj si boste najprej rekli?

Verjetno nekaj takega: »Nikoli več ne pijem alkohola. Žal mi je, da nisem začel po tretji rundi piti sok. Nikoli več ne bom spil toliko vina …«

Žal je tako, da velikokrat šele naslednji dan spoznamo, da bi bilo kakšno stvar bolje narediti drugače. Verjamem, da se je tudi vam že zgodilo kaj takega, kar ste naslednji dan obžalovali.

Obžalujemo predvsem stvari, ki jih naslednji dan ne moremo popraviti. Zamudimo edinstveno priložnost, ki je ne moremo več ponoviti.

V vaših oglasih torej opozorite vaše potencialne kupce kakšno bolečino in trpljenje bodo doživeli, če ne kupijo in začnejo uporabljati vašega proizvoda ali storitve. Koliko denarja, časa ali živcev bodo zapravili brez vaše pomoči.

»Brez prenove bo vaša spletna stran mogoče atraktivna, ampak ali bo njen namen to kar želite - da vam konstantno prinaša nove kupce? Boste še vedno vsak dan izgubljali potencialne kupce, ki obiščejo vašo spletno stran?«

Če potencialnih kupcev ne opozorimo kaj bodo izgubili, če ne kupijo, nikoli ne bodo vedeli. Torej nimajo razloga, da bi kupili.

Kadarkoli nam nekdo predstavi problem preden nastane, ga z veseljem poslušamo, saj nas lahko reši marsikatere muke.

Torej, ali bi začeli po tretji rundi piti sok, če bi vam nekdo rekel, da alkohol škoduje zdravju? Verjetno ne, saj to vsi vemo, pa nikogar pretirano ne moti.

Imate dve steklenici piva. Na prvi piše: »Alkohol škoduje zdravju!« Na drugi: »To je zadnja steklenica, ki vas lahko loči od najhujšega glavobola!«

Kdaj boste prej naročili sok?

Lep pozdrav,

Božo Hudopisk

Ni komentarjev: