nedelja, 7. september 2008

Ali vas kaj grabi panika?

Ali ste se že kdaj zaspali, ko ste imeli v načrtu kaj pomembnega? To je bil zagotovo eden tistih dni, ko se vam to res ne bi smelo zgoditi, saj ste morali biti na določenem mestu ob točno ob določeni uri. No, naj vam priznam, jaz sem se že zaspal, čeprav nimam težav z zgodnjim vstajanjem. Verjetno se je to kdaj zgodilo tudi vam. Ne spomnim se, da bi poznal koga, ki se mu ne bi.

Kako je potekalo tisto jutro? Ste se počasi spravili iz postelje, naredili razgibalne vaje, šli pod tuš, si uredili novo pričesko, spekli jajca in prebrali sveže novice na teletekstu?

Seveda ne, saj ste bili v paniki!

Verjetno ste skočili iz postelje, kot bi vas nekdo stresel z elektriko. Obred v kopalnici se je skrajšal na čas, ki ga porabi formula pri menjavi gum, oblekli ste se pa tako hitro, kot bi se oblačili na dvorišču sredi zime pri minus petnajst stopinjah Celzija.

Ja, tako je to, ko je panika. Takrat smo zmožni marsičesa, kar sicer nikoli ne bi bili zmožni narediti …

Panika pa lahko včasih celo koristi …

Si želite, da se bodo vaši kupci še malo »razgibali« in premislili, šli pod »tuš« k vaši konkurenci in prebrali »teletekst«, da bi našli morebitno ugodnejšo ponudbo. VERJETNO NE!

Naredite paniko! Prisilite vaše kupce, da bodo skočili iz postelje, kot bi padla bomba in se odločili za nakup.

Kako narediti paniko, da se bodo kupci takoj odzvali?

Povejte jim, da takšne zgodovinske ponudbe ne bo res nikoli več! Kupiti morajo do konca tega tedna. Še več … Recite jim: »Na zalogi so še samo trije in resnično vas je lahko strah, da se bodo še ti prodali danes … Res ste že zelo pozni. Svetujem vam, da se takoj odločite za nakup.«

Omejevanje deluje! To vedo že vsi. Ste mogoče kdaj videli TV-prodajo, kjer ponujajo razno blago, ki se odšteva glede na nakupe? Res odličen primer omejevanja in »panike«. Samo nekaj minut še in izdelka, ki si ga želim, bo zmanjkalo … Bo treba takoj poklicati!

Ste že kdaj naredili paniko v vašem podjetju, ko zadeve niso potekale tako, kot bi morale? So se rezultati kaj izboljšali? Verjamem, da so se. Res je, da nihče v paniki ne dela učinkovito ves čas, občasno pa zagotovo koristi.

Najdite v svojem poslu pravo mero panike. Verjemite, koristila vam bo.


Lep pozdrav,

Božo Hudopisk, dipl. ekon.

Ni komentarjev: